Still not sure

20140105-143042Снощи си мислих.. Защо по дяволите го започнах тоя блог на английски..
После се сетих – мога да пиша на каквото си поискам. Следващия пост го очаквайте на френски. Щот съм франкофон, о йе.

Пети януари. Нова година. Нов късмет.

Падна ми се късметче ‘баварец’. Казаха ми, че било кола, обаче аз го броя за висок, строен немец. Който както си го разбира в крайна сметка. Някъде на другия край на планетата сигурно сега танцуват. По бански. Щото е топло. Тук не е. И няма да се промени минимум още шейсетина дни. 

Та за това си викам – я един пост на български. Без това положението е kleta majka balgariq. Повсеместно.

Сега. Лошото е, че пак ми убягва темата на поста. Поради което прибягвам до добрата стара практика с песен. На есен с песен. Може и на пролет. Ама къде е пролетта е въпрос с повишена трудност.

Продължавам да пиша, просто щото още не съм измислила даже песента. То не е лесно. Трябва да кореспондира с конкретния момент, ама и да е супер яка, за да си кажете ‘брей тая Мила, колко е яка’. Аз и от сега мога да ви кажа, че съм супер яка, aма нали, друго си е да стигнете сами до тоя извод. 

И за да не се проточваме излишно, залагам на класика.
The spiderman is having me for dinner tonite.
Поздрав. Живи да сте.

х

Leave a Reply

